Över två månader nu...

Jag har hållit mig sockerfri i mer än två månader efter svackan jag hade i december, som stratade med en tårtbit och slutade i en mindre katastrof. Ja, för det blir katastrof när sockret tar över. Man blir sur, lat, orkeslös, håglös, bara för att nämna några symptom. 
 
Vi har lite sportlov den här veckan och jag har roat mig med att experimentera i köket. Tänkte att jag skulle kunna få till en energibar som barnen gillar. Så bra att ha när man är ute och har en massa aktiviteter för sig. Jag kanske har fått till nåt. Återkommer om det.
 
Till helgen blir det Melodifestivalresa till Stockholm och då sätts man på prov minsann. Törs jag ta nåt glas vin eller gör jag bäst i att helt enkelt låta bli? Jag får se hur jag gör. :)
 
Nu ska vi fortsätta sportlovandet.
 
Kram Jess