Sen kom migränen

Den låg där i bakgrunden några dagar innan den bröt ut. Migränen...
Jag har ju gått igenom sockeravvänjning tidigare och vet vad som kan dyka upp under vägen. Någonstans så trodde jag nog att jag kanske skulle klara mig den här gången, men tänk så fel jag hade. 
 
Jag kan bara vara uppe och i farten fem minuter åt gången, sen måste jag lägga mig ner. Så går det över en stund och sen är det samma visa igen. Det är bara att lyssna på den lilla kroppen och göra som den säger, snart så är utrensningen avklarad och jag är den där sockerfria Jessican som jag vill vara, den som orkar mer och tänker klarare och känner livet i sig så där mycket liksom, som man aldrig känner när man drogat socker.
 
Hav tålamod!! Rid ut alla stormar så blir det bra sen.
 
Nu måste jag lägga mig ner igen.
 
Kram Jess