Puts väck med ischias

Så sent som förra veckan hade jag så ont i min ischias att jag hade svårt att både sitta och röra mig. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det är sockret som ställer till det.
 
Nu har jag varit sockerfri i 19 dagar och jag känner att livet sakta men säkert börjar återvända och ischiasen är som bortblåst. En otrolig frihetskänsla. 
 
Så är det som så att ni har problem med inflammationer och värk. TA BORT SOCKRET, så ska ni se att det kommer att bli avsevärt mycket bättre, det är jag helt övertygad om.
 
Idag kan det hända att det blir en liten promenad i vinterdagen, energin börjar nämligen komma tillbaka efter några veckor i ett töcken där kroppen har haft fullt upp med att städa bort allt socker jag tillfört under hela december.
 
 
Räkneappen heter Big Day Lite, ett bra stöd som gör det svårare att bryta trenden.
 
Kram Jess