Att unna sig...

När man inte lägger ner en massa pengar på socker och skräp kan man lätt unna sig andra saker här i livet. Jag är inget stort fan av materiella ting utan vill hellre ha upplevelser i livet. Ja, jag samlar nog lite på dem, upplevelserna.
 
Varje månad unnar jag mig en timmes massage och det är så välbehövligt varje gång. Häromdagen hade jag inte ont heller utan kunde bara njuta av tiden. Har ju berättat tidigare att jag får sjukt ont i min ischias när jag äter socker och skräp. Nu är det bortblåst och jag känner igen mönstret ännu en gång. Så fort jag sockerknarkar får jag ont. Socker ger inflammation och en hel rad andra bekymmer, så är det bara.
 
Snart ska jag unna mig en simtur på en kilometer och det ser jag mycket fram emot. Unna dig något sockerfritt du också, det är du värd flera gånger om dagen. ;)
 
Kram Jess